Huisregels

Brandgevaar

Vanwege brandgevaar is het branden van kaarsen, waxinelichtjes of oliebranders niet toegestaan op de begraafplaats. Elke vorm van vuur is verboden, uitsluitend kunstlicht is toegestaan.

Lege potten en/of vazen

Wij verzoeken u vriendelijk lege potjes, vazen of andere materialen mee naar huis te nemen. Als deze buiten de grafmaat, buiten de urnennis of in een lege urnennis worden aangetroffen, zullen zij door de beheerder worden verwijderd.

Verzwaarde potten

Naast de urn kunt u in een urnennis een bloemetje of plantje plaatsen. U kunt dit het beste doen in een zwaar vaasje of potje, zodat dit niet kan omwaaien en schade veroorzaken.

Bodemplaat

Het is niet toegestaan om een bodemplaat aan te brengen in een urnennis, ongeacht vorm, materiaal of afmeting.

Bevestigingen urnennis

In verband met schade mag er in de urnennis absoluut niets bevestigd worden, op welke wijze dan ook (zoals spijkers, schroeven, lijm). Gebeurt dit toch, dan zal de beheerder van de begraafplaats het verwijderen.

Schade die ontstaat door negeren van deze huisregels zal op de gebruiker worden verhaald.