Begraven

De mogelijkheden

Begraafplaats de Groene Kerk biedt de volgende mogelijkheden als het gaat om begraven:

Particuliere graven

Particuliere graven worden zowel op het nieuwe als het oude deel van de begraafplaats uitgegeven. Op het oude deel is de ruimte daarvoor beperkt, op het nieuwe gedeelte is meer dan voldoende ruimte.

Algemene graven

Algemene graven worden uitsluitend op het nieuwe deel uitgegeven.

Keldergraven

Keldergraven zijn zowel op het nieuwe, als op het oude gedeelte van de begraafplaats gesitueerd. Tussen het oude en nieuwe deel van de begraafplaats bestaan verschillen, zowel qua mogelijkheden als tarieven. De details hierover leest u op de verschillende pagina’s.

BEGRAAFPLAATS GROENE KERK

Haarlemmerstraatweg 6
2343 LB Oegstgeest

Lichtjesavond 2023!

Op donderdag 16 november a.s. organiseren wij een lichtjesavond op en rond onze begraafplaats en in de Groene Kerk en Willibrords Erf. Het motto van de avond is: “Ik brand een kaarsje voor jou, omdat ik je nooit zal vergeten” De begraafplaats zal van 19.00 tot 21.00 uur verlicht zijn door fakkels en vuurpotten, er is live muziek en de mogelijkheid om de kerk te bezoeken. U bent van harte welkom!