Extra handen nodig

De begraafplaats bij de Groene Kerk is een prachtig stuk natuur, daar zijn we trots op. Om dat zo te houden, zijn extra handen nodig. Daarom zijn we op zoek naar vrijwilligers die regelmatig kunnen helpen met het onderhoud van paden en groen, zodat de bezoekers kunnen blijven genieten van de natuur en de rust.

Vindt u het leuk om buiten aan de slag te gaan en bij te dragen aan de begraafplaats? Dan bent u van harte welkom. Beheerder Peter de Mol coördineert alle werkzaamheden. In een persoonlijk gesprek kan hij u informeren over de taken en afspraken maken over beschikbaarheid.

Wilt u meer informatie? Neem contact op via de mail, beheerder@begraafplaats-groenekerk.nl, of telefonisch: 06 – 25 34 30 24.